Marketingowy profesjonalizm w biurze

By | 10 lutego 2017 | 0 Komentarze

Marketingowy profesjonalizm w biurze

Czego przestrzegać, czym się kierować?

Zarzucimy teraz Państwa garścią praktycznych porad. Wiadomo, że w pierwszej kolejności na sposób postrzegania marki największy wpływ mają: wysokiej jakości świadczone usługi, miły oraz merytorycznie przygotowany zespół pracowników, doświadczenie i długa baza dostawców – wyszukanych i sprawdzonych. Te czynniki to istotne elementy procesu, który nazywamy budowaniem świadomości marki (ang. branding).

 

Jako pracownicy agencji reklamowej z reklamą obcujemy codziennie. I świadomie dodajemy, że gadżety to istotna forma reklamy. I nie mamy na myśli maskotek ani breloczków. W tym momencie nasuwa się zatem pytanie: jak spowodować, aby wzrósł prestiż firmy, nie wydając przy tym rocznego budżetu? Podpowiadamy – warto zainwestować w to, co się szybko nie zniszczy, będzie użyteczne i zauważalne.

W zależności od tego, jaką przestrzeń zajmuje firma oraz ilu klientów przyjmuje w biurze można sprecyzować kilka produktów, które wpłyną na profesjonalizm marki. Dochodzimy do sedna: w każdym biurze obsługi klienta, sekretariacie, pokoju, w którym przyjmowani są interesanci znajdują się dokumenty. W czym są trzymane? Czy są to foliowe koszulki, zielone segregatory, plastikowe teczki? Powszechne, rozpoznawalne, niczym się nie różniące od tego, jakie ma konkurencja. Jeśli tak właśnie jest, to mamy rozwiązanie, które wpłynie na fachowy wizerunek firmy. Po pierwsze: segregatory z własną grafiką lub logotypem. Jeśli firma przekazuje dokumenty dla klientów, to opłacalnym działaniem będzie zakup spersonalizowanych teczek. W ten sposób reklama naszej marki darmo wyruszy dalej w świat. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Oryginalny kalendarz biurkowy albo notes, w którym zastosowane są funkcje, które wcześniej nie były wykorzystywane. Przykład? Użycie folii elektrostatycznej, która nie wymaga kleju. Prosty, ale za to efektowny efekt. Czy plakat to oklepany pomysł? Niekoniecznie, jeśli idea zostanie ugryziona we właściwy sposób. Wydrukować można zdjęcie szefa z pracownikami, motywujące sentencje, albo cytaty, od których na twarzy pojawia się uśmiech. Wiadomo, że sposób przyjmowania gości w domu to temat, o którym napisane zostały książki. Jak przemycić te zasady i zmodyfikować na te obowiązujące w biurze? Tuż po właściwym przywitaniu możemy zaproponować ciepły lub zimny napój. Jeśli będzie to kawa bądź herbata, to podanie jej w firmowej filiżance będzie dodatkowym atutem. Nie mówimy tu o rozbuchanej grafice, ale o subtelnym, niewielkim logotype, bądź nadruku kojarzonym z profilem firmy.

 

Wyprzedzamy oczekiwania. To hasło przyświeca nam za każdym razem, kiedy tworzymy, kreujemy i realizujemy zlecone nam projekty. Jesteśmy agencją, która działa wszechstronnie i rozwija się na wielu płaszczyznach. Jeśli zainspirowaliśmy Państwa, to zapraszamy do kontaktu. Pomysły chętnie urzeczyistnimy.

Magdalena Filipiuk

Technik organizacji reklamy.
Studiowała Marketing, specjalizacja reklama w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie.
Interesuje się marketingiem, grafiką i designem.